Bleach RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
PortalForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Træningen næsten fuldendt.

Go down 
3 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Kousakura
[Quincy]



Antal indlæg : 141
Age : 32
Registration date : 12/05/08

Træningen næsten fuldendt. Empty
IndlægEmne: Træningen næsten fuldendt.   Træningen næsten fuldendt. Icon_minitimeSøn Nov 23, 2008 9:29 pm

S:I parken
T:Lørdag aften, dagen efter Tai's møde med Gaia
O:Kun Tai.

Tai stod med lukkede øjne. Han huskede tydeligt hvad han havde snakket med Nagi om den forrige nat, og var ivreig efter at afprøve det, men havde ikke haft tid da der var andre ting han skulle tage sig af. **Jeg håber det virker.** Han rakte armen frem og forestillede sig´en masse partikler rundt om hans arm. Han kunne næsten høre hvordan de bevægede sig da hans armbånd rystede let.
Tilbage til toppen Go down
ShadowHMF
Human



Antal indlæg : 97
Age : 32
Registration date : 07/05/08

Træningen næsten fuldendt. Empty
IndlægEmne: Sv: Træningen næsten fuldendt.   Træningen næsten fuldendt. Icon_minitimeSøn Nov 23, 2008 9:38 pm

//OOG: Igen har du lov til at skrive mere end et indlæg, og Gaia har sagt til mig at han snart laver endnu et emne til dig Wink//
Tilbage til toppen Go down
https://bleach.danskforum.net
Kousakura
[Quincy]



Antal indlæg : 141
Age : 32
Registration date : 12/05/08

Træningen næsten fuldendt. Empty
IndlægEmne: Sv: Træningen næsten fuldendt.   Træningen næsten fuldendt. Icon_minitimeSøn Nov 23, 2008 9:44 pm

//OOG Heheh havde ventet en der kom...Men okay, jeg takker for beskeden, det vil jeg se frem til.//
Tilbage til toppen Go down
rasuse
[10th Division] Captain



Antal indlæg : 20
Age : 31
Registration date : 26/05/08

Træningen næsten fuldendt. Empty
IndlægEmne: Sv: Træningen næsten fuldendt.   Træningen næsten fuldendt. Icon_minitimeSøn Nov 23, 2008 10:26 pm

((Skulle lige spise aftensmad så var væk i noget tid men er tilbage nu))

Rasuse var nede i menneske verden da han kedede sig i Soul Society. Han havde menneske tøj på for at ikke virke alt for mistænktligt, men havde sit Soul Slayer med, da han ikke regnede med at han ville virke mistænktligt hvis han havde en sværd med.
Tilbage til toppen Go down
Kousakura
[Quincy]



Antal indlæg : 141
Age : 32
Registration date : 12/05/08

Træningen næsten fuldendt. Empty
IndlægEmne: Sv: Træningen næsten fuldendt.   Træningen næsten fuldendt. Icon_minitimeSøn Nov 23, 2008 11:01 pm

Tai kunne føle hvordan åndepartiklerne, samlede sig ved hans arm. Han tog fat som var det en bue, og hev tilbage, en lan blå pil tegnede sig svagt, men forsvandt hurtigt igen. Han smilte. **jeg er ved at være der.**
Tilbage til toppen Go down
rasuse
[10th Division] Captain



Antal indlæg : 20
Age : 31
Registration date : 26/05/08

Træningen næsten fuldendt. Empty
IndlægEmne: Sv: Træningen næsten fuldendt.   Træningen næsten fuldendt. Icon_minitimeMan Nov 24, 2008 5:42 pm

Rasuse gik stadig videre, men mærkede pludseligt en fremmed Reiatsu. Han kiggede i den rening som den fremmede Reiatsu kommer fra. Efter der var gået nogle få minutter kom han derhen hvor den fremmede Reiatsu var, og så at det er en dreng.
Tilbage til toppen Go down
Kousakura
[Quincy]



Antal indlæg : 141
Age : 32
Registration date : 12/05/08

Træningen næsten fuldendt. Empty
IndlægEmne: Sv: Træningen næsten fuldendt.   Træningen næsten fuldendt. Icon_minitimeMan Nov 24, 2008 7:48 pm

Han lukkede endnu engang øjnene. Denne gang prøvede han fokusere ånde partiklerne om haqns krop, som svagt lyste op.
Tilbage til toppen Go down
rasuse
[10th Division] Captain



Antal indlæg : 20
Age : 31
Registration date : 26/05/08

Træningen næsten fuldendt. Empty
IndlægEmne: Sv: Træningen næsten fuldendt.   Træningen næsten fuldendt. Icon_minitimeMan Nov 24, 2008 8:57 pm

En Quincy? tænkte rasuse, da han så drengen's bue og at han fokuserede noget rundt om hans krop.
Tilbage til toppen Go down
Kousakura
[Quincy]



Antal indlæg : 141
Age : 32
Registration date : 12/05/08

Træningen næsten fuldendt. Empty
IndlægEmne: Sv: Træningen næsten fuldendt.   Træningen næsten fuldendt. Icon_minitimeMan Nov 24, 2008 9:01 pm

Tai smilte glad ved han snart havde lært det.. Pludselig bemærkede han en andens tilstedeværelse og kiggede rundt. "hvem der," lyset forsvandt igen
Tilbage til toppen Go down
rasuse
[10th Division] Captain



Antal indlæg : 20
Age : 31
Registration date : 26/05/08

Træningen næsten fuldendt. Empty
IndlægEmne: Sv: Træningen næsten fuldendt.   Træningen næsten fuldendt. Icon_minitimeMan Nov 24, 2008 9:14 pm

"Rasuse" svarede rasuse og spurgte bagefter "og hvem er du så?" og afventede nu et svar fra drengen.
Tilbage til toppen Go down
Kousakura
[Quincy]



Antal indlæg : 141
Age : 32
Registration date : 12/05/08

Træningen næsten fuldendt. Empty
IndlægEmne: Sv: Træningen næsten fuldendt.   Træningen næsten fuldendt. Icon_minitimeMan Nov 24, 2008 9:38 pm

Tai kiggede på. " Taimichi." svarede han kort og betænksomt.
Tilbage til toppen Go down
rasuse
[10th Division] Captain



Antal indlæg : 20
Age : 31
Registration date : 26/05/08

Træningen næsten fuldendt. Empty
IndlægEmne: Sv: Træningen næsten fuldendt.   Træningen næsten fuldendt. Icon_minitimeMan Nov 24, 2008 10:05 pm

"Okay" sagde rasuse og kiggede kort på drengen.

"Så du er altså en Quincy? jeg troede at den art var udød for længe siden" spurgte han om.
Tilbage til toppen Go down
Kousakura
[Quincy]



Antal indlæg : 141
Age : 32
Registration date : 12/05/08

Træningen næsten fuldendt. Empty
IndlægEmne: Sv: Træningen næsten fuldendt.   Træningen næsten fuldendt. Icon_minitimeMan Nov 24, 2008 10:08 pm

han kiggede overrasket på Rasuse. "hvad ved du om Quiencierne?"
Tilbage til toppen Go down
rasuse
[10th Division] Captain



Antal indlæg : 20
Age : 31
Registration date : 26/05/08

Træningen næsten fuldendt. Empty
IndlægEmne: Sv: Træningen næsten fuldendt.   Træningen næsten fuldendt. Icon_minitimeMan Nov 24, 2008 10:17 pm

"ikke særlig meget, er ikke typen der indsamler alle mulige slags dataer" svarede han mens han fortsat kiggede på drengen.
Tilbage til toppen Go down
Kousakura
[Quincy]



Antal indlæg : 141
Age : 32
Registration date : 12/05/08

Træningen næsten fuldendt. Empty
IndlægEmne: Sv: Træningen næsten fuldendt.   Træningen næsten fuldendt. Icon_minitimeMan Nov 24, 2008 10:20 pm

"data? Du må da kende til quencierne et sted fra... Kender ingen mennesker der ved noget om dem"
Tilbage til toppen Go down
rasuse
[10th Division] Captain



Antal indlæg : 20
Age : 31
Registration date : 26/05/08

Træningen næsten fuldendt. Empty
IndlægEmne: Sv: Træningen næsten fuldendt.   Træningen næsten fuldendt. Icon_minitimeMan Nov 24, 2008 10:25 pm

"det jeg mente med data er infomation.... og desuden er jeg ikke et normalt menneske" sagde rasuse.
Tilbage til toppen Go down
Kousakura
[Quincy]



Antal indlæg : 141
Age : 32
Registration date : 12/05/08

Træningen næsten fuldendt. Empty
IndlægEmne: Sv: Træningen næsten fuldendt.   Træningen næsten fuldendt. Icon_minitimeMan Nov 24, 2008 10:39 pm

" jeg fik fat i det med informationen" svarede han irreteret. " men hvad mener du med at du ikke er et menneske? Er du må en af disse onde ånder? En hallow. " han sprang forberedt et par skridt tilbage.
Tilbage til toppen Go down
rasuse
[10th Division] Captain



Antal indlæg : 20
Age : 31
Registration date : 26/05/08

Træningen næsten fuldendt. Empty
IndlægEmne: Sv: Træningen næsten fuldendt.   Træningen næsten fuldendt. Icon_minitimeMan Nov 24, 2008 10:41 pm

"En hollow?" spurgte rasuse om og begyndte at grine lidt.

"Ligner jeg måske en hollow?" spurgte han om og stoppede med at grine.
Tilbage til toppen Go down
Kousakura
[Quincy]



Antal indlæg : 141
Age : 32
Registration date : 12/05/08

Træningen næsten fuldendt. Empty
IndlægEmne: Sv: Træningen næsten fuldendt.   Træningen næsten fuldendt. Icon_minitimeMan Nov 24, 2008 11:15 pm

Tai trak på skuldrene. "Jeg ved ikke helt hvad en hallow er. Det eneste jeg ved er at du kender til quencierne, som ingen andre ved noget om, og så at du siger at du ikke er menneskelig, og det ved jeg at hallowerne heller ikke er." Han rakte en håndfrem og en svag blå streg viste sig langs med den.
Tilbage til toppen Go down
rasuse
[10th Division] Captain



Antal indlæg : 20
Age : 31
Registration date : 26/05/08

Træningen næsten fuldendt. Empty
IndlægEmne: Sv: Træningen næsten fuldendt.   Træningen næsten fuldendt. Icon_minitimeMan Nov 24, 2008 11:17 pm

"Hvis det var en hollow du havde mødt vilel den ha angrebet dig med det samme, men det har jeg jo ikke gjort, og desuden ser en hollow helt anderledes ud end vi ser ud" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Kousakura
[Quincy]



Antal indlæg : 141
Age : 32
Registration date : 12/05/08

Træningen næsten fuldendt. Empty
IndlægEmne: Sv: Træningen næsten fuldendt.   Træningen næsten fuldendt. Icon_minitimeMan Nov 24, 2008 11:20 pm

Shinaku havde stadig pilen fremme. Den var svag og uklar. "Vi?"
Tilbage til toppen Go down
rasuse
[10th Division] Captain



Antal indlæg : 20
Age : 31
Registration date : 26/05/08

Træningen næsten fuldendt. Empty
IndlægEmne: Sv: Træningen næsten fuldendt.   Træningen næsten fuldendt. Icon_minitimeMan Nov 24, 2008 11:23 pm

"Vi ligner mennesker... men det gør hollow overhovedet ikke...." sagde rasuse og fortsatte lidt efter "en hollow har en slags maske på ansigtet og nogen af dem er store og nogen af dem er små.... og så har de et hul lige midt i brystkassen"
Tilbage til toppen Go down
Kousakura
[Quincy]



Antal indlæg : 141
Age : 32
Registration date : 12/05/08

Træningen næsten fuldendt. Empty
IndlægEmne: Sv: Træningen næsten fuldendt.   Træningen næsten fuldendt. Icon_minitimeMan Nov 24, 2008 11:28 pm

"Hvem er "Vi?" Spurgte han. Det var forstået at han ikke var en hallow, men hvad var han så.
Tilbage til toppen Go down
rasuse
[10th Division] Captain



Antal indlæg : 20
Age : 31
Registration date : 26/05/08

Træningen næsten fuldendt. Empty
IndlægEmne: Sv: Træningen næsten fuldendt.   Træningen næsten fuldendt. Icon_minitimeTirs Nov 25, 2008 5:25 pm

"Det jeg mener med "vi" er menneskerne, jer Quincyer som stadig er mennesker og så os shinigamier som ligner mennesker på en prik" svarede rasuse.
Tilbage til toppen Go down
Kousakura
[Quincy]



Antal indlæg : 141
Age : 32
Registration date : 12/05/08

Træningen næsten fuldendt. Empty
IndlægEmne: Sv: Træningen næsten fuldendt.   Træningen næsten fuldendt. Icon_minitimeTirs Nov 25, 2008 9:25 pm

"Shinigamier? Hvad er det?" Han blev mere og mere forvirret, men forstod dog at manden foran ham ikke var en fjende. Pilen forsvandt langsomt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Træningen næsten fuldendt. Empty
IndlægEmne: Sv: Træningen næsten fuldendt.   Træningen næsten fuldendt. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Træningen næsten fuldendt.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Bleach RPG :: Byen -RPG- :: Parken-
Gå til: