Bleach RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
PortalForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Midt på natten

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Nightbane
[Hollow]



Antal indlæg : 21
Registration date : 20/11/08

Midt på natten Empty
IndlægEmne: Midt på natten   Midt på natten Icon_minitimeTirs Nov 25, 2008 11:24 pm

S: Stationen
T: 02:30
O: Intet

Nightbane stod på stationen og ventede. Han havde stået der i flere timer nu og af en eller anden grund ventede han. Han ventede på en speciel dreng, en dreng som var anderledes end andre og som skulle blive beæret med den kraft Nightbane havde at tilbyde ham.

Drengen ville være på stationen indenfor få minutter. Det var kun et spørgsmål om tid før han dukkede op og steg ud af det sidste tog der kørte for denne dag.

//OOC: Specielt emne til yamanagi! Ingen andre må deltage!//
Tilbage til toppen Go down
yamanagi
[Hollow]



Antal indlæg : 39
Registration date : 15/11/08

Midt på natten Empty
IndlægEmne: Sv: Midt på natten   Midt på natten Icon_minitimeTirs Nov 25, 2008 11:28 pm

Yamanagi stod ud af toget. Det var det allersidste tog muligt han kunen tage. Han havde været alle mulig steder henne. Han vidste ikek helt hvad han lavede så¨sent om aftenen, men stjernerne var rigtig tydelig og tit var det så dejligt at gå en aften tur. Han så så Nightbane, men undrede sig over hvem det og han troede at han så syner.
Tilbage til toppen Go down
Nightbane
[Hollow]



Antal indlæg : 21
Registration date : 20/11/08

Midt på natten Empty
IndlægEmne: Sv: Midt på natten   Midt på natten Icon_minitimeTirs Nov 25, 2008 11:30 pm

Nightbane løftede kort hovedet op. Råde øjne der skimtede kort hvorefter Nightbane tog hovedet ned.
Hans blinkende røde øjne var et signal til yamanagi og udover det var den en test. Hvis yamanagi bestod vidste Nightbane at han var værdifuld nok til at bære denne styrke Nightbane havde at ofre ham.

Testen var meget simpel. Det eneste yamanagi skulle gøre var at -
Tilbage til toppen Go down
yamanagi
[Hollow]



Antal indlæg : 39
Registration date : 15/11/08

Midt på natten Empty
IndlægEmne: Sv: Midt på natten   Midt på natten Icon_minitimeTirs Nov 25, 2008 11:33 pm

"hvem er du, hvad laver du her så sent..... undskyld glemte mine manerer, jeg er Yamanagi og hvem er du så" sagde Yamanagi. Han kunen mærke at Nightbane ikke var som andre, der var et eller andet over hgam, men han kunne ikek helt sige hvad det var over Nightbane, der var bare et eller andet.
Tilbage til toppen Go down
Nightbane
[Hollow]



Antal indlæg : 21
Registration date : 20/11/08

Midt på natten Empty
IndlægEmne: Sv: Midt på natten   Midt på natten Icon_minitimeOns Nov 26, 2008 3:57 pm

**Han bestod** Tænkte Nightbane og begyndt at le meget lavt. Lavt nok til at yamanagi ikke kunne høre det.

"Du glemte hvis dine manere" Sagde Nightbane. Det viste sig at han havde en meget dyb stemme en som man kun hører få gange.
"Jeg hedder Nightbane. Men det rigtige spørgsmål er hvad du hedder yamanagi!" Sagde Nightbane.

Den anden test som han ville putte drengen for. Nightbane ville se hvor smart han var.
Tilbage til toppen Go down
yamanagi
[Hollow]



Antal indlæg : 39
Registration date : 15/11/08

Midt på natten Empty
IndlægEmne: Sv: Midt på natten   Midt på natten Icon_minitimeTors Nov 27, 2008 1:12 pm

"det har du fået at vide, men du skal ikek have mit efternavn for så kan du finde mig på forskellige hjemmesider og information om mig, og du er ikke menneske det kan man tydelig se på dig, du går med røde øjne uden at have solbriller på" sagde yamanagi
Tilbage til toppen Go down
Nightbane
[Hollow]



Antal indlæg : 21
Registration date : 20/11/08

Midt på natten Empty
IndlægEmne: Sv: Midt på natten   Midt på natten Icon_minitimeTors Nov 27, 2008 5:34 pm

"Hjemmesider er ikke nødvendigt i mit tilfælde hvis det du påstår er rigtig. Hvordan vil du bevise at jeg ikke er menneskelig yamanagi" Sagde Nightbane og kiggede endnu en gang på yamanagi med de rødglødende øjne der lyste klart!
Tilbage til toppen Go down
yamanagi
[Hollow]



Antal indlæg : 39
Registration date : 15/11/08

Midt på natten Empty
IndlægEmne: Sv: Midt på natten   Midt på natten Icon_minitimeTors Nov 27, 2008 5:41 pm

"dine øjne er lysnederøde og et menneskes er røde kun hvis blodåren eller en fejl i øjne, hvilket gør sådan at du burde gå med solbriller for ikke at få forgiftning i kroppen, og du har nået over dig som nærmest fortæller mig at du ikke menneske, man kan vel kalde det aura på en måde" sagde Yamanagi, og forblev rolig, han var klar til at foretage sig sit træk hvis noget gil alt for galt
Tilbage til toppen Go down
Nightbane
[Hollow]



Antal indlæg : 21
Registration date : 20/11/08

Midt på natten Empty
IndlægEmne: Sv: Midt på natten   Midt på natten Icon_minitimeTors Nov 27, 2008 9:03 pm

"Godt gættet vil jeg så siger yamanagi. Du er skarp og velvidende. Jeg er ikke herfra jeg er fra Hueco Mundo" Sagde Nightbane i håb om at gøre yamanagi forvirret.

"Men tja siden du har gennemskuet mig kan jeg ikke lade dig leve!" Sagde han med lidt mere tryk i hans sidste ord og løb mod yamanagi **Lad os se hvor godt du arbejder under pres**
Tilbage til toppen Go down
yamanagi
[Hollow]



Antal indlæg : 39
Registration date : 15/11/08

Midt på natten Empty
IndlægEmne: Sv: Midt på natten   Midt på natten Icon_minitimeFre Nov 28, 2008 8:45 pm

"tak for det for hvor ligger Hueco MUndo henne og pokkers" sagde Yamanagi, mens han vendte rundt og løb, han løb hen af mod politistationen, han tog den korteste mulige vej, og han ville ikke lave en fejl fordi det kunne dræbe , hvis han gjorde det.
Tilbage til toppen Go down
Nightbane
[Hollow]



Antal indlæg : 21
Registration date : 20/11/08

Midt på natten Empty
IndlægEmne: Sv: Midt på natten   Midt på natten Icon_minitimeFre Nov 28, 2008 10:48 pm

Nightbane dukkede op foran drengen og tog fat i ham.
"Smart træk, du er virkelig en fornuftig dreng. Desværre vil politiet ikke hjælpe dig når det drejer sig om mig" Sagde Nightbane og smed yamanagi på jorden.

"Jeg har et foreslag til dig yamanagi, slut dig til mig og du vil få skaffet dig selv uanede kræfter. Kræfter som vil sørge for at du aldrig længere skal flygte fra nogen som helst" Sagde Nightbane og kiggede på yamanagi med sine rødglødende øjne.
Tilbage til toppen Go down
yamanagi
[Hollow]



Antal indlæg : 39
Registration date : 15/11/08

Midt på natten Empty
IndlægEmne: Sv: Midt på natten   Midt på natten Icon_minitimeLør Nov 29, 2008 3:59 pm

"tak for det, og jo det vil jeg gerne slutte mig til dig, for det kun ejo hjælpe mig på mange måder, med at give mig kræfter som du siger, men hvad skal jeg gøre til gengæld inden jeg siger ja for alvor" sagde Yamanagi og var klar til at stikek af hvis han skulel gøre nået som kunne dræbe ham, han havde gjort sig løs i ærmene, så han kunne ryge ud af dne jakke han havde på.
Tilbage til toppen Go down
Nightbane
[Hollow]



Antal indlæg : 21
Registration date : 20/11/08

Midt på natten Empty
IndlægEmne: Sv: Midt på natten   Midt på natten Icon_minitimeSøn Nov 30, 2008 11:17 am

"Intet endnu yamanagi, men når tiden er inde skal du bare hjælpe os med en ting! Jeg vil kontakte dig igen i morgen" Sagde Nightbane og gik den anden var efter at havde givet slip på yamanagi. Han forsvandt langsomt i den mørke nat.
Tilbage til toppen Go down
yamanagi
[Hollow]



Antal indlæg : 39
Registration date : 15/11/08

Midt på natten Empty
IndlægEmne: Sv: Midt på natten   Midt på natten Icon_minitimeSøn Nov 30, 2008 2:07 pm

Yamanagi undrede sig lidt over vhad han mente, men lige nu skulle den slags han var undersøges, og så skulle Hueco Mundu undersøges, for spor om hvad han vilel lblive, han gik så ikek til politiet, han vidste at de ikek vilel tro på ham nu.




///out
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Midt på natten Empty
IndlægEmne: Sv: Midt på natten   Midt på natten Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Midt på natten
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Bleach RPG :: Byen -RPG- :: Stationen-
Gå til: