Bleach RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
PortalForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Det andet møde med Gaia

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst
Anonymous



Det andet møde med Gaia Empty
IndlægEmne: Det andet møde med Gaia   Det andet møde med Gaia Icon_minitimeOns Nov 26, 2008 4:03 pm

S: Gaia's hus
T: IRL
O: Det sædvanlige i en stue, møbler osv.

Gaia var i gang med at lave noget te mens han ventede på Tai. I dag var det at de skulle mødes som aftalt og Gaia glædede sig til at se hvor meget Tai havde lært de sidste par dage. Hvis alt gik godt regnede Gaia nogenlunde med at Tai nu var i stand til at skabe en nogenlunde perfekt bue og pil.

//OOC: Dette emne er kun til Kousakura! Ingen adgang for andre!//
Tilbage til toppen Go down
Kousakura
[Quincy]



Antal indlæg : 141
Age : 32
Registration date : 12/05/08

Det andet møde med Gaia Empty
IndlægEmne: Sv: Det andet møde med Gaia   Det andet møde med Gaia Icon_minitimeOns Nov 26, 2008 4:58 pm

En let banken afbrød den lette stilhed. Tai var ankommet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst
Anonymous



Det andet møde med Gaia Empty
IndlægEmne: Sv: Det andet møde med Gaia   Det andet møde med Gaia Icon_minitimeOns Nov 26, 2008 6:11 pm

Gaia hørte at det bankede og gik langsomt hen mod døren for at åbne den.

Han så at Tai var ankommet og bød ham indenfor, de satte sig ned og han skænkede lidt te op for ham.

"Hvordan går det med din træning Tai? Vender du dig til det?" Spurgte Gaia og forventede et glædende svar fra Tai's side.
Tilbage til toppen Go down
Kousakura
[Quincy]



Antal indlæg : 141
Age : 32
Registration date : 12/05/08

Det andet møde med Gaia Empty
IndlægEmne: Sv: Det andet møde med Gaia   Det andet møde med Gaia Icon_minitimeOns Nov 26, 2008 7:08 pm

Tai tog imod koppen med et skævt smil. Han havde stadig ikke helt vænt sig til den gamle mand, men følte alligevel en hvis tryghed i hans nærvær. "Tjah det går da fremad, jeg har nogenlunde styr på at styre energien....Selvom det måske stadig er en smule ustabilt."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst
Anonymous



Det andet møde med Gaia Empty
IndlægEmne: Sv: Det andet møde med Gaia   Det andet møde med Gaia Icon_minitimeOns Nov 26, 2008 8:36 pm

"Ustabilt?" Sagde Gaia og kiggede lidt på Tai "Hvad mener du præcist med ustabilt? Har du svært ved at samle spirit particles, har du svært ved at forme dem eller har du svært ved at bevare buen og pilen?"

Han drikkede lidt af sin te for at tale igen "Ligemeget med det, jeg vil lige se hvor god du er til det"
Tilbage til toppen Go down
Kousakura
[Quincy]



Antal indlæg : 141
Age : 32
Registration date : 12/05/08

Det andet møde med Gaia Empty
IndlægEmne: Sv: Det andet møde med Gaia   Det andet møde med Gaia Icon_minitimeOns Nov 26, 2008 9:15 pm

Tai kiggede på ham. "Sikke en masse spørgsmål...." Han rejste sig, "Men jeg skal vise dig hvad jeg mener, skal vi gå udenfor?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst
Anonymous



Det andet møde med Gaia Empty
IndlægEmne: Sv: Det andet møde med Gaia   Det andet møde med Gaia Icon_minitimeOns Nov 26, 2008 10:31 pm

"Nej gør det blot herinde, tag dig ikke af at ødelægge noget." Sagde Gaia og kiggede lidt rundt omkring "Eller vent jeg har en bedre ide, følg med mig!"

Gaia gik igennem den samme dør som før men denne gang stoppede han ikke. Han flyttede kuglen til side og der viste sig et lem nedenunder den. Han gik derned.
Tilbage til toppen Go down
Kousakura
[Quincy]



Antal indlæg : 141
Age : 32
Registration date : 12/05/08

Det andet møde med Gaia Empty
IndlægEmne: Sv: Det andet møde med Gaia   Det andet møde med Gaia Icon_minitimeOns Nov 26, 2008 10:33 pm

Tai løftede undrende et øjenbryn, men fulgte så efter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst
Anonymous



Det andet møde med Gaia Empty
IndlægEmne: Sv: Det andet møde med Gaia   Det andet møde med Gaia Icon_minitimeOns Nov 26, 2008 10:46 pm

Der de ankom til det sted Gaia ville kiggede Gaia forbløffet rundt omkring.

"Stadig i ny stand," Sagde han og smilede "Dette sted blev foreret til mig fra en gammel ven".

Det rum de var i var kæmpestort. De lignede en ødemark med bjerge her og der og med en hel masse kampesten rundt omkring. Få træer sås men de vidste sig at de var døde.

"Det perfekte trænings sted, når du nu lærer at bruge din bue og pil så må du gøre lige hvad du vil hernede" Sagde Gaia og kiggede på Tai som om han ventede på at han bare skulle gå i gang.
Tilbage til toppen Go down
Kousakura
[Quincy]



Antal indlæg : 141
Age : 32
Registration date : 12/05/08

Det andet møde med Gaia Empty
IndlægEmne: Sv: Det andet møde med Gaia   Det andet møde med Gaia Icon_minitimeOns Nov 26, 2008 11:13 pm

tai kiggede overrasket rundt, og fløjtede imponeret. " det må jeg sige det er meget imponerene.." da han så Gaias afventende blik smilte han skævt. ** Nåh lad os så prøve** han rakte en arm frem og buen dukkede næsten øjeblikkeligt op, pilen dukkede også op lidt efter, den flimrede dog svært.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst
Anonymous



Det andet møde med Gaia Empty
IndlægEmne: Sv: Det andet møde med Gaia   Det andet møde med Gaia Icon_minitimeTors Nov 27, 2008 10:02 am

Gaia beundrede Tai's bue og pil, men da han så opdagede at han havde besvær ved at holde på pilen rejste han hånden op som om han ville have Tai til at stoppe.

"Tai. Jeg vil gerne høre på hvad du gør inden du skaber buen og pilen? Hvad tænker du på?" Sagde Gaia og ventede på et svar.
**Hvis det er som jeg tror det er kan denne dreng med lethed lære at blive en Quincy!**
Tilbage til toppen Go down
Kousakura
[Quincy]



Antal indlæg : 141
Age : 32
Registration date : 12/05/08

Det andet møde med Gaia Empty
IndlægEmne: Sv: Det andet møde med Gaia   Det andet møde med Gaia Icon_minitimeTors Nov 27, 2008 11:12 am

Tai svedte en smugle, men var istand til at opretholde pilen. "Tjah, jeg fulgte dit råd med at bruge hovedet og tiltvinge disse åndepartikler til mig. Men af en eller anden grund kan jeg ikke få tiltvunget mig mere, end den mængde som du ser her..."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst
Anonymous



Det andet møde med Gaia Empty
IndlægEmne: Sv: Det andet møde med Gaia   Det andet møde med Gaia Icon_minitimeTors Nov 27, 2008 5:35 pm

"Hmm." Sagde Gaia og undersøgte Tai's pil nærmere. "Prøv at forestille dig en perfekt bue og pil, også prøv at forestille dig at alt omkring dig er lavet af Spirit Particles. Alt" Sagde Gaia og gik lidt længere væk fra Tai igen for at give ham arbejdsplads.
Tilbage til toppen Go down
Kousakura
[Quincy]



Antal indlæg : 141
Age : 32
Registration date : 12/05/08

Det andet møde med Gaia Empty
IndlægEmne: Sv: Det andet møde med Gaia   Det andet møde med Gaia Icon_minitimeTors Nov 27, 2008 5:42 pm

Han nikkede og lukkede øjnene. "Det lyder for enkelt men...." Et stykke tid skete der intet, men langsomt sitrede partiklerne omkring ham og buen og pilen blev større og mere stabilt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst
Anonymous



Det andet møde med Gaia Empty
IndlægEmne: Sv: Det andet møde med Gaia   Det andet møde med Gaia Icon_minitimeTors Nov 27, 2008 8:33 pm

"Det ser ud til at virke" Sagde Gaia og et smil bredte sig på hans læber. "Bliv ved Tai stop ikke nu"
Tilbage til toppen Go down
Kousakura
[Quincy]



Antal indlæg : 141
Age : 32
Registration date : 12/05/08

Det andet møde med Gaia Empty
IndlægEmne: Sv: Det andet møde med Gaia   Det andet møde med Gaia Icon_minitimeTors Nov 27, 2008 8:37 pm

Tai smilte skævt. Han kunne føle energien strømme omkring ham, og han kunne se den. Det plejede han ikke. Han greb om pilen der var lang og tynd, men havde en pæn stabilitet. Han spændte den så hans arm dirrede, han kiggede spørgende på Gaia.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst
Anonymous



Det andet møde med Gaia Empty
IndlægEmne: Sv: Det andet møde med Gaia   Det andet møde med Gaia Icon_minitimeTors Nov 27, 2008 8:44 pm

"Gør hvad du har lyst til Tai, det har jeg allerede sagt en gang" Sagde Gaia og gik til siden for at give Tai mere plads.
Tilbage til toppen Go down
Kousakura
[Quincy]



Antal indlæg : 141
Age : 32
Registration date : 12/05/08

Det andet møde med Gaia Empty
IndlægEmne: Sv: Det andet møde med Gaia   Det andet møde med Gaia Icon_minitimeTors Nov 27, 2008 8:47 pm

Tai nikkede. "Tænkte jeg nok du ville sige." Han gav slip og pilen farede afsted imod en klippe i det fjerne, som eksploderede med et brag. Han kiggede måbende på resultatet og derefter sine hænder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst
Anonymous



Det andet møde med Gaia Empty
IndlægEmne: Sv: Det andet møde med Gaia   Det andet møde med Gaia Icon_minitimeTors Nov 27, 2008 9:01 pm

"Du klarede det Tai" Sagde Gaia og hans øjne fyldest af glædestårer.
"Hvordan føltes det fortæl mig!"
Tilbage til toppen Go down
Kousakura
[Quincy]



Antal indlæg : 141
Age : 32
Registration date : 12/05/08

Det andet møde med Gaia Empty
IndlægEmne: Sv: Det andet møde med Gaia   Det andet møde med Gaia Icon_minitimeTors Nov 27, 2008 9:05 pm

Tai så Gaias tåre og rømmede sig let. "Jeg har aldrig følt noget lignene, det var som om energien gennemstrømmede hele min krop, og forlod den igen."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst
Anonymous



Det andet møde med Gaia Empty
IndlægEmne: Sv: Det andet møde med Gaia   Det andet møde med Gaia Icon_minitimeTors Nov 27, 2008 10:57 pm

"Smukt, du har fanget den rette ånd du kan fortsætte den mere seriøse træning snart" Sagde Gaia.
"Nu er det eneste jeg forventer af dig er at træne så meget som du kan indtil jeg siger nok for i dag." Det var det sidste Gaia sagde inden han forlod lokalet.
Tilbage til toppen Go down
Kousakura
[Quincy]



Antal indlæg : 141
Age : 32
Registration date : 12/05/08

Det andet møde med Gaia Empty
IndlægEmne: Sv: Det andet møde med Gaia   Det andet møde med Gaia Icon_minitimeTors Nov 27, 2008 11:08 pm

Tai smilte. " klart" endnu en pil blev skabt, og affyret med ødelæggene kraft.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst
Anonymous



Det andet møde med Gaia Empty
IndlægEmne: Sv: Det andet møde med Gaia   Det andet møde med Gaia Icon_minitimeFre Nov 28, 2008 10:48 pm

//OOC: Træn du videre, jeg kommer ned og siger stop//
Tilbage til toppen Go down
Kousakura
[Quincy]



Antal indlæg : 141
Age : 32
Registration date : 12/05/08

Det andet møde med Gaia Empty
IndlægEmne: Sv: Det andet møde med Gaia   Det andet møde med Gaia Icon_minitimeLør Nov 29, 2008 5:28 pm

Da Tai havde skudt lidt var han ved at være en smugle træt, han kiggede imponeret på sit værk. En masse rygene huller prydede jorden omkring, han smilte for sig selv. ** Endelig er der ved at ske noget.** Han rakte armen frem og buen dukkede endnu en gang øjeblikkeligt frem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst
Anonymous



Det andet møde med Gaia Empty
IndlægEmne: Sv: Det andet møde med Gaia   Det andet møde med Gaia Icon_minitimeSøn Nov 30, 2008 11:19 am

En skikkelse viste sig ud i horisonten, eller det der skulle vise sig at være horisonten i dette underlige sted. Den var ikke særlig tydelig men tydelig nok til at Tai kunne se den.

Gaia oppe fra så på Tais træning via en skærm og tænkte **Lad os se hvordan du klarer du nu, svigt mig nu ikke Tai**
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Det andet møde med Gaia Empty
IndlægEmne: Sv: Det andet møde med Gaia   Det andet møde med Gaia Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Det andet møde med Gaia
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Bleach RPG :: Byen -RPG- :: Centrum-
Gå til: