Bleach RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
PortalForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Det nye banner

Go down 
+2
rasuse
ShadowHMF
6 deltagere
ForfatterBesked
ShadowHMF
Human



Antal indlæg : 97
Age : 32
Registration date : 07/05/08

Det nye banner Empty
IndlægEmne: Det nye banner   Det nye banner Icon_minitimeSøn Nov 30, 2008 11:43 am

Vil lige høre jeres mening om den...
Var den gamle bedre eller kan i bedre li' denne...

Og hvis jeg skal være ærlig tog det ikke mere end 2 sekunder at lave >.<... Dog er det kun v1.0 Razz...
Tilbage til toppen Go down
https://bleach.danskforum.net
rasuse
[10th Division] Captain



Antal indlæg : 20
Age : 31
Registration date : 26/05/08

Det nye banner Empty
IndlægEmne: Sv: Det nye banner   Det nye banner Icon_minitimeSøn Nov 30, 2008 12:39 pm

Det nye banner ser bedre ud end det gamle.... behold det nye eller du dør XD


Sidst rettet af rasuse Man Dec 01, 2008 8:36 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Kenmai Sakuryaku
Human
Kenmai Sakuryaku


Antal indlæg : 53
Registration date : 04/11/08

Det nye banner Empty
IndlægEmne: Sv: Det nye banner   Det nye banner Icon_minitimeSøn Nov 30, 2008 1:33 pm

hmm.. det ser fint nok ud, kigger aldrig så meget på banneret, det bruges mere til at give folk et første hånds intryk
Tilbage til toppen Go down
Koutetsu kokorozashi
Human



Antal indlæg : 48
Registration date : 04/11/08

Det nye banner Empty
IndlægEmne: Sv: Det nye banner   Det nye banner Icon_minitimeSøn Nov 30, 2008 4:38 pm

Nice banner ^^ kan bedre lide det nye end det gamle ..
Tilbage til toppen Go down
niceninja
Human
niceninja


Antal indlæg : 18
Registration date : 29/10/08

Det nye banner Empty
IndlægEmne: Sv: Det nye banner   Det nye banner Icon_minitimeSøn Nov 30, 2008 7:46 pm

jeg vil sige at det nye er bedst
Tilbage til toppen Go down
Tsaru
Human



Antal indlæg : 69
Registration date : 13/05/08

Det nye banner Empty
IndlægEmne: Sv: Det nye banner   Det nye banner Icon_minitimeMan Dec 01, 2008 7:54 pm

Jep det er Nice!
Tilbage til toppen Go down
ShadowHMF
Human



Antal indlæg : 97
Age : 32
Registration date : 07/05/08

Det nye banner Empty
IndlægEmne: Sv: Det nye banner   Det nye banner Icon_minitimeLør Jan 10, 2009 10:22 pm

Så er der kommet en nyere op, med animation og det hele Wink... Sig hvad i synes om den...
Tilbage til toppen Go down
https://bleach.danskforum.net
ShadowHMF
Human



Antal indlæg : 97
Age : 32
Registration date : 07/05/08

Det nye banner Empty
IndlægEmne: Sv: Det nye banner   Det nye banner Icon_minitimeSøn Jan 11, 2009 2:13 am

Pokkers også, det gik galt folkens, kom til at slette det hele og så skulle jeg bruge ca. resten af dagen på at lave et ny layout, det skete lige efter at have smidt det nye banner på >.<... Whatever, vil høre jeres mening alligevel...

Det meste har jeg nok lige stjålet fra et andet layout, men tja, noget af det er også mit... Ikke færdigt, arbejder på at fixe det >.<
Tilbage til toppen Go down
https://bleach.danskforum.net
Koutetsu kokorozashi
Human



Antal indlæg : 48
Registration date : 04/11/08

Det nye banner Empty
IndlægEmne: Sv: Det nye banner   Det nye banner Icon_minitimeSøn Jan 11, 2009 12:02 pm

Niiice ^^ det ser rigtig godt ud Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Kenmai Sakuryaku
Human
Kenmai Sakuryaku


Antal indlæg : 53
Registration date : 04/11/08

Det nye banner Empty
IndlægEmne: Sv: Det nye banner   Det nye banner Icon_minitimeSøn Jan 11, 2009 12:39 pm

det er flot, men det er som om at de der "ingen nye indlæg" tegn har en lille hvid kant der får dem til at se malplacerede ud
Tilbage til toppen Go down
ShadowHMF
Human



Antal indlæg : 97
Age : 32
Registration date : 07/05/08

Det nye banner Empty
IndlægEmne: Sv: Det nye banner   Det nye banner Icon_minitimeSøn Jan 11, 2009 4:25 pm

Kenmai Sakuryaku skrev:
det er flot, men det er som om at de der "ingen nye indlæg" tegn har en lille hvid kant der får dem til at se malplacerede ud

Rigtig nok, det er fordi baggrunden er sort of de hvide "kanter" er dele der ikke er blevet gjort gennemsigtigt, jeg prøver at fixe det men først de større problemer, menuen er lidt underlig, ved ikke hvad i synes... Men tja, skal have lavet den til dansk, ved ikke hvad der gik af mig og lavede den på engelsk, plus at jeg skal få portal knappen tilbage, plus at jeg skal adskille dem alle så det ikke ligner et kæmpe billede XD...
Tilbage til toppen Go down
https://bleach.danskforum.net
Sponsoreret inhold





Det nye banner Empty
IndlægEmne: Sv: Det nye banner   Det nye banner Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Det nye banner
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Bleach RPG :: Andre Ting :: Nyheder-
Gå til: