Bleach RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
PortalForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Det andet møde med Nightbane!

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Nightbane
[Hollow]



Antal indlæg : 21
Registration date : 20/11/08

Det andet møde med Nightbane! Empty
IndlægEmne: Det andet møde med Nightbane!   Det andet møde med Nightbane! Icon_minitimeMan Dec 01, 2008 4:52 pm

S: Stationen, samme sted som sidst
T: Midt på dagen, ca. 15:00
O: Masser af mennesker

Denne gang havde Nightbane valgt at mødes med yamanagi mens solen var oppe. Han synes at det var nødvendigt for yamanagi at vise at han godt kunne klare sollys, og lidt fordi han ville vise at han turde vise sig offentligt.
Hans øjne var ikke røde når det var lyst udenfor. De havde en blålig farve og han lignede et helt normalt menneske.

I dag skulle yamanagi testes for at ses om han var værdig nok til at blive en hollow.

//OOC: Specielt emne til yamanagi, ingen adgang for andre!//
Tilbage til toppen Go down
yamanagi
[Hollow]



Antal indlæg : 39
Registration date : 15/11/08

Det andet møde med Nightbane! Empty
IndlægEmne: Sv: Det andet møde med Nightbane!   Det andet møde med Nightbane! Icon_minitimeMan Dec 01, 2008 6:35 pm

Yamanagi dukekde op, han havde søgt på internettet og på bibloteket, alt hvad han havde fundet var galemænd som havde snakket om dem for plusedlig at forsvinde, så noget havde yamanagi regnet ud, han havde regnet du at shinigami´er og Hollow´er var fjender og han ville finde ud af hvad dres kræfter var.
Tilbage til toppen Go down
Nightbane
[Hollow]



Antal indlæg : 21
Registration date : 20/11/08

Det andet møde med Nightbane! Empty
IndlægEmne: Sv: Det andet møde med Nightbane!   Det andet møde med Nightbane! Icon_minitimeMan Dec 01, 2008 7:04 pm

Nightbane fik øje på yamanagi og han var ret sikker på at yamanagi også havde set ham. Han vendte sig om og gik i en anden retning i håb om at yamanagi ville følge efter ham.
Tilbage til toppen Go down
yamanagi
[Hollow]



Antal indlæg : 39
Registration date : 15/11/08

Det andet møde med Nightbane! Empty
IndlægEmne: Sv: Det andet møde med Nightbane!   Det andet møde med Nightbane! Icon_minitimeMan Dec 01, 2008 7:11 pm

Yamanagi havde fundet Nightbane og fulgte nu efter moghtbane, så han kunne finde ud af hvad nightbanes kraft var og så få dne så han kunen bruge den til at blvie stærkerer, selv hvis han ksulel gøre onde ting, vilel han gerne have kraft.
Tilbage til toppen Go down
Nightbane
[Hollow]



Antal indlæg : 21
Registration date : 20/11/08

Det andet møde med Nightbane! Empty
IndlægEmne: Sv: Det andet møde med Nightbane!   Det andet møde med Nightbane! Icon_minitimeLør Dec 06, 2008 9:49 pm

Nightbane var gået til den underjordiske del af Stationen og ventede nu kort der for at være sikker på at Yamanagi kunne følge med. Ligeså snart han mærkede at Yamanagi var på vej fortsatte han langsomt hen mod den del af stationen der ikke blev brugt.
Tilbage til toppen Go down
yamanagi
[Hollow]



Antal indlæg : 39
Registration date : 15/11/08

Det andet møde med Nightbane! Empty
IndlægEmne: Sv: Det andet møde med Nightbane!   Det andet møde med Nightbane! Icon_minitimeLør Dec 06, 2008 9:57 pm

Yamanagi fulgte med ham stille og rolig, han nåede så det den underjordiske del af stationen, og dne havde han kun været i en gang, men han kendte alligevel området, men ikek det sted som de var på vej hen til for det kunen han regne ud.
Tilbage til toppen Go down
Nightbane
[Hollow]



Antal indlæg : 21
Registration date : 20/11/08

Det andet møde med Nightbane! Empty
IndlægEmne: Sv: Det andet møde med Nightbane!   Det andet møde med Nightbane! Icon_minitimeSøn Dec 07, 2008 3:38 pm

Nightbane stoppede op midt i det hele, han kiggede så kort omkring og vendte sig nu mod det sted Yamanagi ville blive til syne.
**Lad os se om du kan klare det Yamanagi** tænkte Nightbane og smilede let.
Tilbage til toppen Go down
yamanagi
[Hollow]



Antal indlæg : 39
Registration date : 15/11/08

Det andet møde med Nightbane! Empty
IndlægEmne: Sv: Det andet møde med Nightbane!   Det andet møde med Nightbane! Icon_minitimeSøn Dec 07, 2008 7:05 pm

Yamanagi var bange fordi, han vidste at nightbane ike var menneskelig, derfor faldte han også bagud, fandt et afknækket jernrør, han kunne bruge hvis han skulle og så var han også, klar med de sko, som han kunne løbe i. han stoppede så op ved nightbane, efter at han var dukket op
Tilbage til toppen Go down
Nightbane
[Hollow]



Antal indlæg : 21
Registration date : 20/11/08

Det andet møde med Nightbane! Empty
IndlægEmne: Sv: Det andet møde med Nightbane!   Det andet møde med Nightbane! Icon_minitimeOns Dec 10, 2008 7:10 pm

"Yamanagi," Sagde Nightbane der blev skuffet over det rør Yamanagi havde bragt med "Du tror vel ikke at du kan klare mig med et jernrør"...

"Men godt tænk alligevel, det gør dog mig lidt ilde tilpas at se dig være så fjendtlig mod mig når du nu alligevel skal blive til en af os" Sagde han og knipsede med fingrene...

Fem andre skikkelser dukkede op der alle kiggede på Yamanagi med sultne blikke...
Tilbage til toppen Go down
yamanagi
[Hollow]



Antal indlæg : 39
Registration date : 15/11/08

Det andet møde med Nightbane! Empty
IndlægEmne: Sv: Det andet møde med Nightbane!   Det andet møde med Nightbane! Icon_minitimeOns Dec 10, 2008 11:59 pm

"nej jeg tror ikke at jeg kan klare dig, og dte ved jeg at det ikke er muyligt, med de kræfter, jeg besidder nu, det var mere, de lakajer, som lige nu kigger på mig med et sultent, blik, og jeg ved jo ikke hvad du kunne fidne på, så det er ikek mod dig, men mod dem som godt kunne tænke sig at spise mig" sagde Yamanagi efter at havde kigget på de fem skikkelser, han prøvede så at løbe tilbage, med hans hurtighed, han var ikek stærk, men han kunne da beskytte idg selv, og håbe på at overleve.
Tilbage til toppen Go down
Nightbane
[Hollow]



Antal indlæg : 21
Registration date : 20/11/08

Det andet møde med Nightbane! Empty
IndlægEmne: Sv: Det andet møde med Nightbane!   Det andet møde med Nightbane! Icon_minitimeSøn Dec 14, 2008 5:56 pm

En af skikkelserne dukkede op foran Yamanagi.

"Det nytter skam ikke at flygte fra dem... Du er hurtig det ved jeg, men de er hurtigere for dig i din nuværende stilling" Sagde Nightbane og kom til syne ved siden af Yamanagi.

"Dræb dem alle sammen, hvis du vinder så for du de samme kræfter som mig, hvis du fejler..."

Han forsvandt igen og kom til syne på den anden side.

Skikkelsen foran Yamanagi kom langsomt hen i mod ham!
Tilbage til toppen Go down
yamanagi
[Hollow]



Antal indlæg : 39
Registration date : 15/11/08

Det andet møde med Nightbane! Empty
IndlægEmne: Sv: Det andet møde med Nightbane!   Det andet møde med Nightbane! Icon_minitimeSøn Dec 14, 2008 6:20 pm

Yamanagi tænkte så hurtigt han kunne, han tænkte på hvor menneskt tit let kunne dø af at blive ramt, ansigtet eller næsen er jo det bedste sted at ramme næsen, kunnne man jo dræbe en mand, så måske ville det også virke på den skikkelse som kom hen af imod ham. han løb så hurtigt han kunne næsten, slog ud med jernstangen mens han løb mod skikkelsens ansigt.
Tilbage til toppen Go down
Nightbane
[Hollow]



Antal indlæg : 21
Registration date : 20/11/08

Det andet møde med Nightbane! Empty
IndlægEmne: Sv: Det andet møde med Nightbane!   Det andet møde med Nightbane! Icon_minitimeSøn Dec 21, 2008 9:18 pm

Stangen fløj lige gennem skikkelsen. Man skulle tro at der intet var sket men det så nu ud til at halvdelen af skikkelsens "hoved" var fløjet af og rullede lige foran Yamanagis fødder.

Nightbane fik et stolt smil på læben.
Tilbage til toppen Go down
yamanagi
[Hollow]



Antal indlæg : 39
Registration date : 15/11/08

Det andet møde med Nightbane! Empty
IndlægEmne: Sv: Det andet møde med Nightbane!   Det andet møde med Nightbane! Icon_minitimeSøn Dec 21, 2008 9:58 pm

Yamanagi havde nu fundet deres svage punkt, for ham kunne man næsten sammenligne dme med mennesker på nogle punkter. Han prøvede det samme med de resterende skikkelser for at overleve og få at blive stærkerer, så han kunne overleve, for han blev ved med at tænke på en sætning som hed survival of the fittest
Tilbage til toppen Go down
Nightbane
[Hollow]



Antal indlæg : 21
Registration date : 20/11/08

Det andet møde med Nightbane! Empty
IndlægEmne: Sv: Det andet møde med Nightbane!   Det andet møde med Nightbane! Icon_minitimeSøn Jan 04, 2009 9:50 pm

Hele flokken af hollows var blevet besejret.

Nightbane sprang ned til Yamanagi og sagde: "Hvordan føltes det?"
Tilbage til toppen Go down
yamanagi
[Hollow]



Antal indlæg : 39
Registration date : 15/11/08

Det andet møde med Nightbane! Empty
IndlægEmne: Sv: Det andet møde med Nightbane!   Det andet møde med Nightbane! Icon_minitimeMan Jan 05, 2009 4:16 pm

"godt og dårligt, jeg burde, havde været bedre, men godt at jeg besejrede dem." sagde han til ham, han var en smule forpustet og en smule træt i armene.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Det andet møde med Nightbane! Empty
IndlægEmne: Sv: Det andet møde med Nightbane!   Det andet møde med Nightbane! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Det andet møde med Nightbane!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Nightbane

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Bleach RPG :: Byen -RPG- :: Stationen-
Gå til: