Bleach RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
PortalForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Skole Fest (slut jer til mig, alle der kan ^^)

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Kenmai Sakuryaku
Human
Kenmai Sakuryaku


Antal indlæg : 53
Registration date : 04/11/08

Skole Fest (slut jer til mig, alle der kan ^^) Empty
IndlægEmne: Skole Fest (slut jer til mig, alle der kan ^^)   Skole Fest (slut jer til mig, alle der kan ^^) Icon_minitimeTors Feb 19, 2009 10:36 pm

S: Skolens "baldsal"
T: Kl. 19:00
O: Folk der danser på danse gulvet, folk der spiser ved buffeten, og folk der bare sidder i hjørne sofaerne og hygger sig (det er jo en SKOLE fest..)

Kenmai stod op af væggen ved siden af et bord hvorpå der stod et stearin lys, i hånden havde han et glas med sprite. han brød sig egentligt ikke om fester, men han følte at det ville være dumt at udeblive fra de sociale arrangementer når han nu var ny her.. **måske kan jeg endda få et par venner** tænkte han og smilede for sig selv. det så ud som om alle havde nogen at snakke med, han følte sig som en ubenyttet brik i et hårdt skak spil. et tårn der bare stod i hjørnet og så på mens spillet blev tabt. han greb sig selv i det, en dårlig vane han havde med at sætte tingende i perspectiv og lave metaforer, det skete når han kedte sig. og desuden er her jo intet spil at tabe, så tårnet er ikke nødvendigt.. han måtte gøre tanken færdig eller han ville tænke på det hele aftenen. og det var jo trods alt en fest, om kun en skole fest..
Tilbage til toppen Go down
Koutetsu kokorozashi
Human



Antal indlæg : 48
Registration date : 04/11/08

Skole Fest (slut jer til mig, alle der kan ^^) Empty
IndlægEmne: Sv: Skole Fest (slut jer til mig, alle der kan ^^)   Skole Fest (slut jer til mig, alle der kan ^^) Icon_minitimeTors Feb 19, 2009 10:51 pm

Koutetsu sad i en sofa i et mørkt hjørne og betragtede begivenhederne. hun brød sig ikke så meget om fester..man lavede jo egentligt ikke andet end at danse, noget hun apsoulut ikke brød sig om, og spise fin mad, altid fisk ..faktisk følte hun det her var spild af tid.. alligevel sad hun her .. fordi hendes venner havde sagt til hende at 'det ville være for slapt hvis hun ikke kom'. men eftersom hun ikke gad danse eller opføre sig 'festligt' som de kaldte det, var hun bare blevet siddende, da de andre gik ud for at danse og hvad de nu ellers lavede.
Tilbage til toppen Go down
 
Skole Fest (slut jer til mig, alle der kan ^^)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» hjem fra skole

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Bleach RPG :: Byen -RPG- :: Skolen-
Gå til: