Bleach RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
PortalForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Sui´emon Samebou (tilladt, og følger normale regler og tager kun npcer, så går det nok for alle.)

Go down 
ForfatterBesked
sui´emon
Human



Antal indlæg : 13
Registration date : 22/05/08

Sui´emon Samebou (tilladt, og følger normale regler og tager kun npcer, så går det nok for alle.) Empty
IndlægEmne: Sui´emon Samebou (tilladt, og følger normale regler og tager kun npcer, så går det nok for alle.)   Sui´emon Samebou (tilladt, og følger normale regler og tager kun npcer, så går det nok for alle.) Icon_minitimeTors Maj 22, 2008 10:46 pm

RPG navn: Sui´emon Samebou. Sui=water=vand, e=protection=beskyttelse, mon=gate=port. Same=rani=Regn, bou=Priest=præst

Alder: Ser ud til at være om ca 19-21 men er i virkeligheden over 1000 år

Rang: Leder af Bounto´erne.

Familie: Han har ingen, da de er døde, han har fulgt sin slægt vokse, og vokse, men har aldrig sagt det til dem, da de aldrig ved kendes ved ham. Hans børdre er døde og hans far og mor er også. han tip tip tip tip tip tip tip tip tipbørn er voksne og har børn nu.

Udseende: spinkel og lille. Han er en 162 cm høj. Blåh-håret med blå øjne. Han er en lille smule trænet. Hans hår går ned til hans hlas ende. Dt går fra venstre mod højre. baghåret går nedlige forbi skulderen. Han går nomrlat i blåt tøj, da hans yndlingsfraver er blå. Hans ansigtsform er også meget spinkel. Hans hår går normalt også ned foran sit ansigt, så man ikek kan se ansigtet. han har også altid to flasker på sig fyldt md vand.

Personlighed: meget snedig/strategisk og meget rolgit, men også meget dominerende. Han vil altid have ting at vide så han kan lægge planer før nongen gør nået. Han tager loyalitet som en af de bedste dyder, mens forræderi bliver straffet med døden. Han har ikek nogle venner, da han ikek vil knytte sig særlig meget til nogle, alle omkring ham dør mens han lever viderer. Han kan godt finde på at tage en levende menneske sjæl engang imelllem når han vil, men han holder sig tit til de døde sjæle. Han vil helst bare være en i mængden, Han bliver stærkerer for vær sjæl, han spiser, men kun en lille smule ved døde sjæle, men en hel del ved levendes sjæle.

Styrke: Kan kontrollerer vand l en vis grad, med hans tanker. Han er også den stærkeste af Bouto´erne og er derfor også den farligste af dem, da han kan kontroller mest med hans tanker. Han er meget hurtig og kan tåle til truolig meget fysisk og mentalt. Han er også meget smidig.

Svaghed: Han har aldrig lært forskellige ting som de fleste mennesker gør, da han aldrig har gået i skole rigtigt, Han har kun lærttingene af e mennesker som har gidet lære ham det. Han kan det mest grundlæggende=alt op til 7-8 klaase men mere kan han ikke. Han er ikke den stærkest.



OUt of game: på ninjarpg er jeg gaaru og på COn er jeg Jmes. På naruto er jeg pain, og på Narda og alleskole er jeg Aizen/Gin, eller veneur
Tilbage til toppen Go down
 
Sui´emon Samebou (tilladt, og følger normale regler og tager kun npcer, så går det nok for alle.)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Skole Fest (slut jer til mig, alle der kan ^^)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Bleach RPG :: Profiler -RPG- :: Profiler-
Gå til: