Bleach RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
PortalForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 En gammel mand

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst
Anonymous



En gammel mand Empty
IndlægEmne: En gammel mand   En gammel mand Icon_minitimeSøn Nov 09, 2008 11:46 pm

S: Bag et stort indkøbscenter i et lille hus
O: Møbler osv.
T: IRL

Gaia ventede lige uden for sit hus... Det larmede som reelt stadig meget udenfor og det var vel normalt nu hvor det var hverdag og alle var på indkøb i det store center som var lige foran hans hus... Han var adskillige gange blevet tilbudt at sælge sit hus men han var en gammel mand og elskede sit hus så meget at han havde sagt nej hvert eneste gang...
I dag ventede han på en special dreng... En dreng som var anderledes end de fleste...

-Kousakura special tråd... Ingen adgang for andre!
Tilbage til toppen Go down
Kousakura
[Quincy]



Antal indlæg : 141
Age : 32
Registration date : 12/05/08

En gammel mand Empty
IndlægEmne: Sv: En gammel mand   En gammel mand Icon_minitimeMan Nov 10, 2008 6:25 pm

Tai kom gående imod indkøbscentret, han var ude og købe ind til sin familie. Han var iklædt en hvid frakke og gik med hastige skridt, han havde ikke lagt mærke til den gamle mand.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst
Anonymous



En gammel mand Empty
IndlægEmne: Sv: En gammel mand   En gammel mand Icon_minitimeMan Nov 10, 2008 7:13 pm

Manden fik et kort glimt af Kousakura og gjorde tegn til at han skulle komme... Der var på ingen måder at Kousakura ikke ville kunne se det...
Tilbage til toppen Go down
Kousakura
[Quincy]



Antal indlæg : 141
Age : 32
Registration date : 12/05/08

En gammel mand Empty
IndlægEmne: Sv: En gammel mand   En gammel mand Icon_minitimeMan Nov 10, 2008 7:21 pm

Tai kiggede undrende på den gamle mand. Var det ham han gjorde tegn til? Og hvorfor? Han gik tøvende hen til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst
Anonymous



En gammel mand Empty
IndlægEmne: Sv: En gammel mand   En gammel mand Icon_minitimeMan Nov 10, 2008 7:27 pm

Gaia så Kousakura nærme sig og gik indenfor

"Endelig kom han" Taenkte Gaia mens han gik ind...
Igen gjorde han et tydeligt tegn til Kousakura om at han skulle komme ind...
Tilbage til toppen Go down
Kousakura
[Quincy]



Antal indlæg : 141
Age : 32
Registration date : 12/05/08

En gammel mand Empty
IndlægEmne: Sv: En gammel mand   En gammel mand Icon_minitimeMan Nov 10, 2008 8:01 pm

Tai giik i stå og kiggede efter den gamle mand, han var ikke meget for at følge efter ham. Han kendte ham jo ikke engang, og han skulle jo få købt ind. Alligevel fulgte han efter ham ind i huset.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst
Anonymous



En gammel mand Empty
IndlægEmne: Sv: En gammel mand   En gammel mand Icon_minitimeMan Nov 10, 2008 8:10 pm

Der Kousakura var kommet indenfor så han at manden som havde budt ham ind var ved at skænke te over...
Efter at havde skænket noget te over satte han sig ned og tog en lille slurk af sin te...
"Set dig ned unge mand" sagde Gaia venligt...

OOC: Skal jeg kalde dig Kousakura eller Tai?
Tilbage til toppen Go down
Kousakura
[Quincy]



Antal indlæg : 141
Age : 32
Registration date : 12/05/08

En gammel mand Empty
IndlægEmne: Sv: En gammel mand   En gammel mand Icon_minitimeMan Nov 10, 2008 8:14 pm

Tai kiggede skævt på den gamle mand, men satte sig dog, han drak ikke af teen. "Hvem er du? Og hvorfor pokker har du indviteret mig indenfor?"

OOC: Det er ligegyldigt:D Vælg hvad du finder bedst, men Han ville foretrække at blive kald Tai.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst
Anonymous



En gammel mand Empty
IndlægEmne: Sv: En gammel mand   En gammel mand Icon_minitimeMan Nov 10, 2008 8:18 pm

"Sur er man?" Spurgte Gaia efter at have hørt Kousakura.
"Men jeg tror gerne på at du selv ved hvorfor du er her" sagde han efter at have taget endnu en slurk af sin te.
Tilbage til toppen Go down
Kousakura
[Quincy]



Antal indlæg : 141
Age : 32
Registration date : 12/05/08

En gammel mand Empty
IndlægEmne: Sv: En gammel mand   En gammel mand Icon_minitimeMan Nov 10, 2008 8:20 pm

Tai tog en hånd op på panden og kiggede ned i bordet. "Nej jeg aner ikke hvorfor jeg er her. Det er da derfor jeg spørger...Og jeg er ikke sur." HaN STEMME VAR PANISK OG BEGYNDTE AT PIBE LET.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst
Anonymous



En gammel mand Empty
IndlægEmne: Sv: En gammel mand   En gammel mand Icon_minitimeMan Nov 10, 2008 8:32 pm

Gaia så på Kousakura med et skuffet blik.
"Er du sikker?" Spurgte han så for at blive helt sikker. Han havde også lagt teen fra sig nu.
Tilbage til toppen Go down
Kousakura
[Quincy]



Antal indlæg : 141
Age : 32
Registration date : 12/05/08

En gammel mand Empty
IndlægEmne: Sv: En gammel mand   En gammel mand Icon_minitimeMan Nov 10, 2008 10:01 pm

Tai faldt lidt til ro igen. "Jeg ved det ikke, jeg ved slet ikke hvad der sker omkring mig længere.. Først ser jeg disse her underlige "Ting" som andre ikke kan untagen nogle få. Jeg ved det ikke."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst
Anonymous



En gammel mand Empty
IndlægEmne: Sv: En gammel mand   En gammel mand Icon_minitimeTirs Nov 11, 2008 10:54 pm

Gaias opmærksomhed blev større da Tai sagde noget om disse 'ting'.

"Fortæl mig Tia, hvad er det du ser som andre ikke gør?" Spurgte Gaia for at få Tai til at tale.
Tilbage til toppen Go down
Kousakura
[Quincy]



Antal indlæg : 141
Age : 32
Registration date : 12/05/08

En gammel mand Empty
IndlægEmne: Sv: En gammel mand   En gammel mand Icon_minitimeOns Nov 12, 2008 10:59 am

Tai sukkede. "Du vil højst sansynligt ikke tro mig... Jeg tror ikke engang selv på det. Men underlige "væsner." væsner der ikke hører til her, jeg ser mennesker der svæver i luften...En slags spøgelser...Hvor kender du egentlig mit navn fra?" Han følte sig forundret. Han plejede ikke at tale så meget og så til en fremmed? Som kendte hans navn? Hvad fanden var det der foregik?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst
Anonymous



En gammel mand Empty
IndlægEmne: Sv: En gammel mand   En gammel mand Icon_minitimeOns Nov 12, 2008 4:01 pm

Gaia lyttede interessant til Tai indtil han stoppede med at tale.
"Haha" sagde Gaia og lo på en ikke hanende måde
"Du ser underlig ting siger du, Tai det du ser er ikke andet en det du tror det er. Det er spøgelser" Sagde han og ignorerede den del hvor Tai havde spurgt manden om hvor han kendte hans navn fra.
Tilbage til toppen Go down
Kousakura
[Quincy]



Antal indlæg : 141
Age : 32
Registration date : 12/05/08

En gammel mand Empty
IndlægEmne: Sv: En gammel mand   En gammel mand Icon_minitimeOns Nov 12, 2008 5:44 pm

Tai løftede et øjenbryn og grinte hånligt. "Jeg kan se at jeg ikke er den eneste sindsyge her. Der findes slet ikke spøgelser, og hvis der gjorde hvorfor kan jeg så se dem?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst
Anonymous



En gammel mand Empty
IndlægEmne: Sv: En gammel mand   En gammel mand Icon_minitimeOns Nov 19, 2008 11:59 pm

Gaia fik for en kort stund et ondt blik i øjnene.
"Sindsyg siger du?" Spurgte han med en lidt mere dæmpet stemme end før og rejste sig op.

Han gik hen mod en dør der lå længere tilbage i rummet og gjorde tegn til at Tai skulle følge efter ham.
Tilbage til toppen Go down
Kousakura
[Quincy]



Antal indlæg : 141
Age : 32
Registration date : 12/05/08

En gammel mand Empty
IndlægEmne: Sv: En gammel mand   En gammel mand Icon_minitimeTors Nov 20, 2008 8:30 am

Tai fulgte efter med et skævt smil. Det morede ham at den gamle mand havde troet på spøgelser. Alligevel var der noget der gjorde ham en smugle nervøs.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst
Anonymous



En gammel mand Empty
IndlægEmne: Sv: En gammel mand   En gammel mand Icon_minitimeTors Nov 20, 2008 7:35 pm

Gaia gik ind ad døren og lod den stå på klem så Tai kunne følge med ind.
Tilbage til toppen Go down
Kousakura
[Quincy]



Antal indlæg : 141
Age : 32
Registration date : 12/05/08

En gammel mand Empty
IndlægEmne: Sv: En gammel mand   En gammel mand Icon_minitimeTors Nov 20, 2008 9:26 pm

Tai kiggede lidt på den halvåbne dør, men rystede så på hovedet og gik ind af døren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst
Anonymous



En gammel mand Empty
IndlægEmne: Sv: En gammel mand   En gammel mand Icon_minitimeTors Nov 20, 2008 11:10 pm

Gaia stod midt i en sal der var oplyst fra midten af en underlig kugle lignende ting. Lyser var meget skarp og oplyste det meste af rummet i et lyseblåt lys. Gaia var på vej over til kuglen men stoppede op og kiggede sig bagud for at sikre sig at Tai fulgte efter.
Tilbage til toppen Go down
Kousakura
[Quincy]



Antal indlæg : 141
Age : 32
Registration date : 12/05/08

En gammel mand Empty
IndlægEmne: Sv: En gammel mand   En gammel mand Icon_minitimeFre Nov 21, 2008 3:09 pm

Tai kiggede undrende på Gaia og den lysende kugle. Der var noget ved kuglen der virkede underligt tillokkende, og selvom han ikke rigtig stolede på den gamle mand, så følte han ham underlig nær. Han gik hen til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst
Anonymous



En gammel mand Empty
IndlægEmne: Sv: En gammel mand   En gammel mand Icon_minitimeFre Nov 21, 2008 5:10 pm

"Kan du se det denne kugle, Tai?" Spurgte Gaia og kiggede. "Kan du se hvad den er lavet af?".

Gaia kiggede på kuglen med sådan en forbløffelse at det lignede at det var første gang han havde set den.
Tilbage til toppen Go down
Kousakura
[Quincy]



Antal indlæg : 141
Age : 32
Registration date : 12/05/08

En gammel mand Empty
IndlægEmne: Sv: En gammel mand   En gammel mand Icon_minitimeFre Nov 21, 2008 6:25 pm

an kiggede ihærdigt på kuglen og undersøgte den med blikket. Men måtte dog slå blikket ned, da lyset skar ham i øjnene. Han rystede lettere forvirret på hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst
Anonymous



En gammel mand Empty
IndlægEmne: Sv: En gammel mand   En gammel mand Icon_minitimeFre Nov 21, 2008 7:05 pm

"Ser det bekendt ud på nogen måder?" Spurgte Gaia.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En gammel mand Empty
IndlægEmne: Sv: En gammel mand   En gammel mand Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En gammel mand
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Bleach RPG :: Byen -RPG- :: Centrum-
Gå til: