Bleach RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
PortalForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 En gammel mand

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Kousakura
[Quincy]



Antal indlæg : 141
Age : 32
Registration date : 12/05/08

En gammel mand - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En gammel mand   En gammel mand - Page 2 Icon_minitimeFre Nov 21, 2008 7:19 pm

Han kiggede forvirrene på Gaia. "Hvordan pokker skulle det kunne se bekendt ud? Jeg har aldrig set sådan en kugle før. Hvad har det overhovedet at gøre med det vi snakkede om tidligere?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst
Anonymous



En gammel mand - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En gammel mand   En gammel mand - Page 2 Icon_minitimeFre Nov 21, 2008 8:04 pm

Gaia så på ham.
"Har du ikke kendskab til spirit particles? Og ja det har noget at gøre med vores tidligere samtale"
"Denne kugle er skabt af spirit particles, som også alle de spøgelser du har set er lavet af. Dette er det samme princip som at kunne se et spøgelse" sagde Gaia og gik lidt rundt i lokalet.
Tilbage til toppen Go down
Kousakura
[Quincy]



Antal indlæg : 141
Age : 32
Registration date : 12/05/08

En gammel mand - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En gammel mand   En gammel mand - Page 2 Icon_minitimeFre Nov 21, 2008 8:10 pm

"Spirit particles?" Han kiggede undrende på kuglen, og rakte en hånd ud imod den.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst
Anonymous



En gammel mand - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En gammel mand   En gammel mand - Page 2 Icon_minitimeFre Nov 21, 2008 9:52 pm

"Pas på, dette er en meget mængde så vær forsigtig med den" Sagde Gaia advarende og holdt Tai's hånd før han kunne røre den.
Tilbage til toppen Go down
Kousakura
[Quincy]



Antal indlæg : 141
Age : 32
Registration date : 12/05/08

En gammel mand - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En gammel mand   En gammel mand - Page 2 Icon_minitimeFre Nov 21, 2008 10:09 pm

Tai gik i stå men kiiggede stadig fasigneret på kuglen. "hvorfor viser du mig dette?" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst
Anonymous



En gammel mand - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En gammel mand   En gammel mand - Page 2 Icon_minitimeFre Nov 21, 2008 10:14 pm

"Jeg ville sikre mig på at du kunne set det. Ikke alle kan se dette Tai, og ikke alle kan se spøgelser ligesom dig. Jeg har længe ventet på dig Tai, dig der skal viderføre mine kræfter" Sagde Gaia.
Tilbage til toppen Go down
Kousakura
[Quincy]



Antal indlæg : 141
Age : 32
Registration date : 12/05/08

En gammel mand - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En gammel mand   En gammel mand - Page 2 Icon_minitimeFre Nov 21, 2008 10:36 pm

han kiggede med et ryk på Gaia. " dine kræfter? Hvad snakker du om?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst
Anonymous



En gammel mand - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En gammel mand   En gammel mand - Page 2 Icon_minitimeFre Nov 21, 2008 11:30 pm

Gaia smilte lidt.
"Forstår du? Jeg er den sidste Quincy der lever" Sagde Gaia og gik lidt rundt i rummet.
"Vi var engang en hel masse men det endte med at vi alle døde og ingen kunne videretage vores arv. Jeg var ret sikker på at jeg var den sidste men så blev du født. Du er den eneste der i øjeblikket kan mestre en Quincies kræfter og derved videretage min arv." Gaia fortalte alt dette med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Kousakura
[Quincy]



Antal indlæg : 141
Age : 32
Registration date : 12/05/08

En gammel mand - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En gammel mand   En gammel mand - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 22, 2008 12:16 am

Tai så mere og mere forvirret ud, men han valgte kun at spørge om en ting. " quincy?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst
Anonymous



En gammel mand - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En gammel mand   En gammel mand - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 22, 2008 10:44 am

"Quincy?".
"Når, undskyld at jeg fortæller alt dette så hurtigt. Jeg går ud fra at du også har set hollows? De spøgelser sjæle der er korrupte og bliver onde, det var os Quincies job at udslette disse hollows før de fik fat i andre sjæle og gjorde deres sjæle korrupte. Vi var bueskytter der brugte disse spirit partciles til at samle en bue og pil op af dem og sende dem af sted med en destruktiv fart og styrke, skal jeg demonstrere?" Spurgte Gaia.
Tilbage til toppen Go down
Kousakura
[Quincy]



Antal indlæg : 141
Age : 32
Registration date : 12/05/08

En gammel mand - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En gammel mand   En gammel mand - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 22, 2008 11:36 am

"hallows? Spøgelser? Quincier?" Tai blev yderligere forvirret. "øhh det må du vist hellere..."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst
Anonymous



En gammel mand - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En gammel mand   En gammel mand - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 22, 2008 1:23 pm

"Du virker ikke så bevidst med disse sager" Sagde Gaia.
"Fortæl mig lidt om dit liv, hvad er der sket for dig fornyligt?"
Tilbage til toppen Go down
Kousakura
[Quincy]



Antal indlæg : 141
Age : 32
Registration date : 12/05/08

En gammel mand - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En gammel mand   En gammel mand - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 22, 2008 1:48 pm

Tai løftede et øjenbryn. Selvfølgelig andte han ikke hvad der foregik. En gammel mand havde budt ham ind i sit eget hjem, og pludselig fortalt ham en masse om spøgelser og spøgelsesjægere, og nu ville han høre om hans liv? Han sukkede. "Tjah der er vel ikke så meget at fortælle. Jeg går i en skole her i nærheden, og har haft det så underligt her på det sidste....En underlig varm følelse i kroppen, som om der snart ville ske noget specielt. Og så så jeg denne her underlige tingest oppe i luften...Men det var måske bare min fantasi."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst
Anonymous



En gammel mand - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En gammel mand   En gammel mand - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 22, 2008 6:56 pm

"Nej Tai det var ikke bare din fantasi, det du så var vel en hollow som vi jagede i sin tid. Korrupte sjæle som vi også kalder dem. Du er da klar over at det ikke er alle der kan se disse ting du ser, du er født til at blive Quincy Tai. Det er din skæbne" Sagde Gaia.

"Nu vil jeg bare vide en ting, er du parat til at blive det?"
Tilbage til toppen Go down
Kousakura
[Quincy]



Antal indlæg : 141
Age : 32
Registration date : 12/05/08

En gammel mand - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En gammel mand   En gammel mand - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 22, 2008 7:09 pm

Tai begyndte at forstå. De ting han kunne se var ikke venligtsindet, og det var op til ham at tage sig af det. Han gnubbede frustrerende øjnene. " Jeg forstår stadig ikke helt hvad du snakker om. Men ja, jeg er klar." han kiggede beslutsomt på Gaia
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst
Anonymous



En gammel mand - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En gammel mand   En gammel mand - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 22, 2008 7:57 pm

"Du vil forstå det med tiden, men at høre at du er klar er godt nok får mig. Vi begynder din træning i morgen men jeg vil have at du tager dette armbånd" Gaia rakte Tai et kors lignende armbånd.

"Dette vil hjælpe dig til at kunne sammensætte din bue, jeg vil have at du træner til i morgen og prøver selv at regne ud hvordan det fungere efter at jeg har vist dig det en gang! Men bare rolig ikke alle kan lære det så hurtigt"

Gaia løftede strakte sin arm ud og armbåndet rystede lidt hvorefter der blev formet en bue, en blå glødende bue! Man kunne let se de spirit particles som blev samlet, de fleste kom fra den glødende kugle.

Spoiler:

(Dette er formen af buen, den er ikke sort men lysende blå ligesom en normal quincy bue)
Tilbage til toppen Go down
Kousakura
[Quincy]



Antal indlæg : 141
Age : 32
Registration date : 12/05/08

En gammel mand - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En gammel mand   En gammel mand - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 22, 2008 8:07 pm

Tai gned vantro sine øjne. Kunne hvad han lige så virkelig være sket? Det var næsten ikke til at fatte. Han tog armbåndet på og prøvede samme stilling som Gaia. Armbåndet rytede lidt, men ellers skete der ingenting. Han kiggede på Gaia. "Er du overhovedet sikker på jeg vil være i stand til dette?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst
Anonymous



En gammel mand - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En gammel mand   En gammel mand - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 22, 2008 8:38 pm

"Jeg er sikker på at du kan gøre det Tai. Bare tænkt på at du kan samle alle de spirit particles omkring dig i din hånd, det næste du skal så gøre er at lave det om til en bue. Det hele foregår i din hjerne" Sagde Gaia

"Men nu må du hellere se at gå hjem, det er ved at blive sent"
Tilbage til toppen Go down
Kousakura
[Quincy]



Antal indlæg : 141
Age : 32
Registration date : 12/05/08

En gammel mand - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En gammel mand   En gammel mand - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 22, 2008 8:40 pm

Tai kiggede pludselig op. "ohh shit det er også rigtigt, jeg skal nå og købe ind til aftensmaden." Han stormede ud af huset og imod indkøbscentret. Han fik ikke sagt farvel.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst
Anonymous



En gammel mand - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En gammel mand   En gammel mand - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 22, 2008 8:43 pm

Gaia kiggede kort efter drengen hvorefter han gik ud af rummet.

//OOC: Emnet slut, lav et nyt emne for dig selv for at træne Wink//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En gammel mand - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En gammel mand   En gammel mand - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En gammel mand
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Bleach RPG :: Byen -RPG- :: Centrum-
Gå til: