Bleach RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
PortalForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 på vej hjem fra en trættende dag

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Koutetsu kokorozashi
Human



Antal indlæg : 48
Registration date : 04/11/08

på vej hjem fra en trættende dag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: på vej hjem fra en trættende dag   på vej hjem fra en trættende dag - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 11, 2008 1:44 am

''uha, siden jeg var 7 vil jeg tro, men begyndte først at gå til det som 9 årig '' sagde hun '' jeg spillede som lille mod min far forstås, ikke sådan rigtigt men det er nok derfor jeg interessere mig så meget for det'' **hvad er det?** hun lyttede efter og syntes at kunne høre noget, en svag lyd . det var ambulancen som var på vej
Tilbage til toppen Go down
Tsaru
Human



Antal indlæg : 69
Registration date : 13/05/08

på vej hjem fra en trættende dag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: på vej hjem fra en trættende dag   på vej hjem fra en trættende dag - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 11, 2008 2:40 am

Han nikkede og tog sig til armen igen, smerten blev størrere.
Han kunne også høre ambullancen "Så er det snart.." mumledee han og msilte igen..
Tilbage til toppen Go down
Koutetsu kokorozashi
Human



Antal indlæg : 48
Registration date : 04/11/08

på vej hjem fra en trættende dag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: på vej hjem fra en trættende dag   på vej hjem fra en trættende dag - Page 3 Icon_minitimeMan Nov 24, 2008 11:31 pm

lyden kom tættere og tættere på '' så er de her om to sec. '' sagde hun, hun havde stadig lidt skyldfølelse, selvom hun ikke havde haft noget rigtigt at gøre med at han blev skadet '' øhmm er ked af at du sådan kom til at løbe ind i den lygte pæl på grund af mig ....'' sagde hun så, hun kunne lige så godt komme af med sin stadig dårlige samvitighed. ambulancen kom nu kørene lige mod dem '' nu er den her'' sagde hun helt unødvendigt da den standsede
Tilbage til toppen Go down
Tsaru
Human



Antal indlæg : 69
Registration date : 13/05/08

på vej hjem fra en trættende dag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: på vej hjem fra en trættende dag   på vej hjem fra en trættende dag - Page 3 Icon_minitimeMan Nov 24, 2008 11:56 pm

"Det er i orden!" sagde Tsaru da ambulance folkende hjalp ham op. De snakkede om at armen chelt sikkert var brælkketr og at dne kom til at ligge i gips i lang tid..
"Husk at få styr på den dæmon, før den slår dig ihjel!" råbte Naita i det han blev kørt væk, og Koutetsu overladt til alle de mennesker der gloede på hende, og efter ambulancen..
Tilbage til toppen Go down
Koutetsu kokorozashi
Human



Antal indlæg : 48
Registration date : 04/11/08

på vej hjem fra en trættende dag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: på vej hjem fra en trættende dag   på vej hjem fra en trættende dag - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 25, 2008 11:53 pm

Koutetsu smilede for sig selv, det ville nok ikke blive svært at få styr på en dæmon som ikke var der ** en sær en ** tænkte hun om Tsaru, ignorerede alle dem som nu stod og stirrede på hende og begyndte at gå hjemad. hun var mærkeligt nok blevet i bedre humør af at snakke med drengen, måske fordi hun var kommet af med noget af sin vrede ** nu burde jeg kunne tackle min 'kære' lillebror ** tænkte hun, drejede om hjørnet og forsvandt
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





på vej hjem fra en trættende dag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: på vej hjem fra en trættende dag   på vej hjem fra en trættende dag - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
på vej hjem fra en trættende dag
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» hjem fra skole

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Bleach RPG :: Byen -RPG- :: Gaderne-
Gå til: